Nu är boken från Sanat Kumara tryckt.

tisdag 2 mars 2010

Viktiga budskaper:



9 april 2007

Lord Serapis Bey: Det är helt rätt, vad du just fick veta, att du var Jesu syster Salome i Palestina. Du var dotter till Moder Maria och Josef, och det rådde stor kärlek mellan dig och din broder Jesus. Du följde honom troget på hans vandring och stödde honom med din systerliga kärlek. Du var en högt älskad dotter till  Josef och Maria, som du hjälpte på ålderns höst. Detta är sanningen, Lizzie, som kommer till dig lite i taget. Du är Moder Marias dotter och Jesu syster, och det är rätt, att Josef, som var din fader är 7. strålens mästare, Lord Saint-Germain. Det är också på denna stråle, att din andliga vägledare är ärkeängeln Hezekiel i en av sina fyra kroppar.

Vi älskar dig alla, och du förstår nu, att du är den gudomliga världens förlängde arm, den som skall komma och uppenbara sanningen för människorna på jorden. Vi hjälper dig alla, min älskade tvillingsjäl, och du skall snart få se, att man kommer att tro dig.

Jesus Kristus: Du vet nu om, att du var och är min älskade syster Salome, som följde mig på min vandring bland människorna, där jag spridda kärlekens budskap och sanningen om Guds rike, som du skall göra i detta ditt sista liv på jorden. Jag älskade dig då, som jag älskar dig i dag, och jag skall hjälpa dig och ge dig kraft och styrka. Jag skall verka genom dig och göra underverk och mirakler på jorden, så människorna skall få upp ögonen för din storhet. Du är mig dyrbar, och inget ont får hända dig, min kära. Vi skyddar dig och hjälper dig, så du orkar med dina stora uppgifter.

15. april 2007

Moder Maria: Det är helt rätt, som du fick till dig. Dina insikter kommer till dig lite i sänder. Det var du, min älskade dotter, som föddes sju år efter, att Jesus såg dagens ljus på jorden. Det är 2000 år sedan, du blev född, mitt älskade barn. Du föddes den 14. april för 2000 år sedan, min dotter Salome, Jesu lilla syster. Jag älskar dig och skall hjälpa dig under din jordiska gärning. Du har mycket stora uppgifter, och du skall komma att sprida kärlekens och sanningens budskap över hela jorden. Du är den, man har väntat på, som skulle komma efter 2000 år. Vi älskar dig alla och ser fram emot, att allt skall nå sin fullbördan.

29. januari 2008

Lord Hilarion: Det är rätt, att jag var aposteln Markus och far till Salomes barn. Jag älskade dig innerligt och älskar dig i dag. Det var vårt bröllop, som firades i Kanaan, då din broder Jesus förvandlade vatten till vin. Så ligger det till.